CapManin vuosikertomus vuodelta 2012 on julkaistu

27/02/2013

CapMan Oyj pörssitiedote 27.2.2013 kello 13.00

CapManin vuosikertomus vuodelta 2012 on julkaistu

CapManin sähköinen vuosikertomus vuodelta 2012 on julkaistu osoitteessa vuosikertomus2012.capman.fi. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernitilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

PDF-tiedosto vuosikertomuksesta on tämän tiedotteen liitteenä. Vuosikertomussivustolta voi tulostaa yksittäisiä sivuja tai vuosikertomuksen kokonaisuudessaan.

Lisätietoja:
Linda Tierala, päällikkö, viestintä ja IR, p. 0207 207 651 tai 040 571 7895

CAPMAN OYJ

Linda Tierala
päällikkö, viestintä ja IR

www.capman.fi

CapMan  www.capman.fi
CapMan-konserni on Pohjoismaiden ja Venäjän johtavia pääomasijoittajia, jonka hallinnoimissa rahastoissa on noin 3,1 miljardin euron pääomat. CapManilla on viisi keskeistä sijoitusaluetta eli Buyout, Russia, Credit, Public Market ja Real Estate, joista jokaisesta vastaa oma yrittäjähenkinen sijoitustiimi. Kullakin sijoitusalueella on omat erikoistuneet rahastot. CapManin palveluksessa on noin 110 ammattilaista Helsingissä, Tukholmassa, Oslossa, Moskovassa ja Luxemburgissa. CapMan on perustettu vuonna 1989, ja yhtiö on listattu Helsingin pörssissä vuodesta 2001.