CapManin vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu

21/02/2017

CapMan Oyj        Tilinpäätös ja toimintakertomus                                21.2.2017 klo 12.00

CapManin vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu

CapManin vuosikertomus vuodelta 2016 on julkaistu CapManin verkkosivuilla osoitteessa www.capman.fi/uutishuone/vuosikertomukset/. Vuosikertomuksen PDF-tiedosto on lisäksi tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernitilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on myös julkaistu erillisenä PDF-tiedostona, joka on saatavilla CapManin verkkosivuilla osoitteessa www.capman.fi/sijoittajat/corporate-governance/capman-oyj-n-hallinnointi/ sekä tämän tiedotteen liitteenä.

Lisätietoja:
Linda Tierala, päällikkö, viestintä ja IR, p. 040 571 7895

CAPMAN OYJ

NASDAQ Helsinki
www.capman.fi

Liitteet:
Vuosikertomus 2016
Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2016

CapMan www.capman.fi
CapMan on johtava pohjoismainen sijoitus- ja erikoistunut varainhoitoyhtiö. Olemme aktiivisesti kehittäneet satoja yhtiöitä ja kiinteistöjä ja luoneet merkittävää arvoa viimeiset 25 vuotta yhtenä pääomasijoitusalan edelläkävijöistä Pohjoismaissa. Palveluksessamme on noin 100 pääomasijoittamisen ammattilaista ja hallinnoimme yhteensä noin 2,8 miljardin euron pääomia pääosin asiakkaidemme, eli sijoittajien, puolesta mutta myös suorina sijoituksina omasta taseestamme alueilla, joilla meillä ei ole aktiivista rahastoa. Tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille sekä lisäarvoa tuottavia palveluja ammattimaisille sijoitustoiminnan partnershipeille, kasvuhakuisille yrityksille sekä kiinteistöjen vuokralaisille. Sijoitusstrategiamme kattavat yritysostot (Buyout), kasvusijoittamisen (Growth Equity), kiinteistösijoittamisen (Real Estate), sijoitukset Venäjälle (Russia), velkasijoitukset (Credit), infrastruktuurin (Infra) ja taktiset, esimerkiksi likviditeetin hallintaan soveltuvat, sijoitukset (Tactical Opportunities). Palveluliiketoimintaamme kuuluvat muun muassa varainhankinnan, hankinta- ja ostotoiminnan sekä rahastojen hallinnoinnin palvelut.